Ana Sayfa
8 Temmuz 2006 Cumartesi, 8.Gün:
(Ürgüp-Uçhisar-Avanos-Zelve-Göreme-Uçhisar-Avanos
77km)

"Binanın taş olması sizi iyi dinlendirir" demişti resepsiyondaki amca. Gerçekten de iyi bir uykunun ardından kahvaltı ve Ürgüp'te bir iki fotoğrafın ardından yola çıkış.

Nevşehir tabelası bulamamıştım ya, takıntılı bir insan olarak doğrudan Avanos'a gitmek yerine önce Nevşehir'e dönüyorum, Bahar da peşimden tabi. Neyseki bu taraftaki girişte tabela var.
Dönüp bugün iki kez daha geçeceğimiz Uçhisar - Göreme üzerinden Avanos'a varıyoruz. Daha girişte bizi kör sinekler karşılıyor. Ada Camping'de bir haftadır yanımızda taşıdığımız çadırı kurarken da sinekler eşlik etmeye devam ediyorlar. Bir de minik bir dostumuz var bizi karşılayan.
Ankara ekibi gelmeden kısa bir havuz sefası yapıyoruz. Havuzdan daha yeni çıkmışken motor gürültüleri de yaklaşıyor. Ankara ekibinin kampçı tayfası, "light" tayfayı Avrasya Otel'in önünde bırakıp geliyor kamp yerine. Selamlaşma, tanışma, çadırların kurulması derken yola çıkılıyor. Otel ekibiyle de birleşilip önce Akhal Teke'de yemek ve isteyenler için ata binme seansları.

"Gezmeyelim de havuza gidelim" şeklindeki tüm anti çabalara rağmen Levent'in büyük gayretleriyle dakika dakika gerçekleştirilen plan; Çömlek Atölyesi, Zelve, Göreme Panorama, Uçhisar. Akşam dönüş ve geceye hazırlık. İki otobüsle Uçhisar Yaşar Baba'ya varış ve Türk Gecesi. Halk oyunları iyi de alkol tüketilen bir mekanda "semah gösterisi" biraz tuhaf kaçıyor sanki. Neyse sonuçta keyifli bir akşam, başta Levent ve Murat olmak üzere geziyi düzenleyenlere tekrar teşekkür. Bu gezi için söylenecek fazla bir şey yok, dedikleri gibi "SuperEvaRiders bu, anlatılmaz yaşanır".

Kaç günlük otel yataklarından sonra yine çadırla bitiyor sekiz gecelik gezi, ama çim zemin yumuşak ve yine rahat uyuyoruz çadırda.

Yarın: İstanbul bizi bekler artık...

Sekizinci günün fotoğrafları
7.Gün: Sivas-Ürgüp
9.Gün: Avanos-İstanbul